Abril e Revoluçao

"Pero yo no quiero la comodidad. Yo quiero a Dios, quiero la poesía, quiero el verdadero riesgo, quiero la libertad, quiero la bondad. Quiero el pecado."

19.7.06

Cabezas cuadriculadas, inxusticias

tan malo vén sendo crer que a propia idea é a mellor coma non ter ideas
tan malo veñen sendo as cabezas cuadriculadas, proveñan de onde proveñan as súas ideas
o malo das cabezas cuadriculadas é que sempre acaban cometendo inxustizas
o malo das cabezas vacías (teño unha ao meu lado) é que non se dan conta cando firen á xente
no fondo as cabezas cuadriculadas e as cabezas vacías pode que sexan igual de malas
ai pequenas, non sabedes que ben me vai vir que me veñades buscar para ir a Compostela
desculpas polo post críptico
e apertiñas (e bicos grandes, bótovos de menos a todos)

1 Comments:

At 6:01 da tarde, Anonymous Anónimo said...

ola pekerrexa! q razón tes en todo o que dis! estou aki nun momento de ocio en tvg e aproveito para escribirxe algo! Bótote de menos... este finde vou mercar a mono2, hermanoooo... acacac babuino. Xa estou desexando verte, non me falles o día da patria... Un bikiño moi grande. Outro de Belenciña q está aki de currante. Coidate. Ata vernos. Mil bikos

 

Enviar um comentário

<< Home