Abril e Revoluçao

"Pero yo no quiero la comodidad. Yo quiero a Dios, quiero la poesía, quiero el verdadero riesgo, quiero la libertad, quiero la bondad. Quiero el pecado."

8.3.06

Onte vímola, outra vez e foi outra vez marabillosa
onte discutín coas nenas sobre feminismo, días e sobre a necesidade ou non de que existan
e xa non teño ganas de falar máis deso, realmente apenas teño ganas de falar de nada
ultimamente
apetéceme ir ao Calviño
beber crema de orujo
se tal berrar un pouco por cousas que merecen moito a pena
e non pensar en clases, exames, apuntesquevouterquevolverestudar, saúdosnondevoltos e rutinas que xa me están pesando, fum fuuum, a vida coma viaxe, de aquí para alá, de alá para aquí

4 Comments:

At 12:58 da tarde, Blogger oko said...

eu morro por ir a eses dous sitios convosco!!! (non pensen en cochinadas, por favor, falo do Vaticano)!!!!!!!!!

-E anímese vostede!!!- (Eo machismoooooooooooooooooooo, pra que!!!)-

 
At 3:27 da tarde, Anonymous Anónimo said...

Calvinho con crema de orujo...



ai! a crema de orujo!

 
At 3:51 da manhã, Blogger Aultre Narai said...

a min ese poema mólame un huevo!!!

mmmmmmm, non me había vir mal un chupito deses xD

 
At 6:05 da tarde, Blogger TXARI said...

a crema de orujo, engrasa as neuronas para procesar apuntes, e ten a marabilhosa qualidade de facernos crer que o tempo empregado no seu consumo nom foi en van...

 

Enviar um comentário

<< Home