Abril e Revoluçao

"Pero yo no quiero la comodidad. Yo quiero a Dios, quiero la poesía, quiero el verdadero riesgo, quiero la libertad, quiero la bondad. Quiero el pecado."

9.2.06

Hoxe soñei contigo. Outras falan de soños por aí.Eu soñei contigo. Outra vez. Voltabas, de repente, sen avisar e viñas darme un abrazo. Despois camiñabamos por algún sitio, por calquera sitio, coma tantas veces...contábasme historias, coma sempre e rías, tamén coma sempre. E eu era inmensamente feliz, e pensaba, "que non se vaia, que esté aquí sempre". Despertei, non estabas, nunca viñeras pero si que rimos. Moito.

7 Comments:

At 6:00 da tarde, Blogger Madeleine said...

Xa me gustaría ter soñado algo así, e que eu soñei cun tripado, Caufield.
Por certo, e nunca llo dixen, cando me contaches a razón do teu nome levei unha das maiores sorpresas da miña vida!
:) como dirías ti nunha noite de troula, e como dixo Rosalía, VAMOS BEBENDO!!
(teño gana de festa)

 
At 7:42 da tarde, Blogger Aultre Narai said...

ultimamente falamos todas do mesmo, soños e amor. aiiiiiiiiiiiiiiiii xDD eu tamén teño ganas de festa!

p.d: cando estiven polo mar de pedra esquecéuseme preguntar o do nome. a ver se para a próxima non me pasa.

 
At 8:30 da tarde, Blogger oko said...

E agora eu pregúntolle a vostede, Madeleine: por que ese nome?

Caufield, tamén eu soño iso tendo os ollos abertos ...

 
At 12:16 da manhã, Blogger Madeleine said...

Madeleine é unha Galatea a causa do amor que sinte polo seu Prometeo, Scottie. Hai dúas Madeleines: a de verdade, a que disfruta compartindo todo cos seus, a investigada e a perseguida; e a segunda, que por temor a ser declarada usurpadora renuncia a saírdes dun espello de por vida, que tamén é investigada pero que conta co respaldo de pertencer a unha realidade paralela. A primeira Madeleine non pode existir, é un atranco; a segunda tampouco, é un incorpóreo.


E todo pola obra e gracia de Alfred Hitchcock

 
At 12:56 da manhã, Blogger Aultre Narai said...

encántame este conto :) precioso, marabilloso (de maxia)

 
At 2:05 da tarde, Blogger Caufield said...

relacionado con todo o anterior, se tomas queixo antes de durmir din que recordas todo o que soñache!bonita historia Madeleine, boa elección de nome tamén :;. Aultre, a ver cando nos dá unha visita e falamos de significados de soños, de nomes (de bares...), oko siga soñando cos ollos abertos, que é ben bonito, o'xirarei, oiga, cando reivindicamos queixo e avante xuntos?¿?Suso ponlle ai uns pinchos!
Sobre os soños:
—Sueña, talismán querido,
sueña mi abeja y su edad;
sueña y si lo he merecido,
sueña mi felicidad.

—Sueña caballos cerreros,
suéñame el viento del sur,
sueña un tiempo de aguaceros
en el valle de la luz.

—Sueña lo que hago y no digo
sueña en plana libertad
sueña que hay días en que vivo
sueña lo que hay que callar.
Coma sempre, Silvio :;

 
At 3:18 da tarde, Blogger Aultre Narai said...

o do queixo é verdade?? jajajjaja é que eu como case sempre queixo na cea. claro, por iso sempre me lembro do que soño!!!

pois nada, que este xoves non teño clase, e eu non me resisto ás invitacións (vai por madeleine) tan boas que estou recibindo ultimamente. a túa incluida! xDD

vaian planificando, que mata a curiosidade por coñecer ao "famoso" Susiño :D

 

Enviar um comentário

<< Home