Abril e Revoluçao

"Pero yo no quiero la comodidad. Yo quiero a Dios, quiero la poesía, quiero el verdadero riesgo, quiero la libertad, quiero la bondad. Quiero el pecado."

31.1.06

Son días extraños. Nos que nos dopamos a base de diversas chocolatinas e de cafeína en tódalas formas posibles. Días de quedarse durmidas no sofá vendo películas moooi extrañas que mercamos por dos euros nun videoclub no que os videos, vhs ou como lles queiran chamar, andan condeados a desaparecer. Fun buscar o pasaporte hoxe. Voume. A idea fíxome sorrir no medio da rúa ata que me decatei de que ía perder o bus...:( polo demais ben, as nenas marchan co que fico sozinha. Pouco máis. Moita sorte a todos.

5 Comments:

At 5:18 da tarde, Blogger oko said...

non ficas sozinha... estou aquí...

eu tamén estou contenta por ir a roma...

 
At 6:29 da tarde, Blogger Aultre Narai said...

joé que envexa máis nejra!!!!!!!!! que recordos!! uffffffffff, a Capela Sixtina é o máis bonito que vin na miña vida. despois de vela xúrolle que pensei que me curara a miopía.

unha postal para min!!

 
At 1:14 da manhã, Blogger eternidade said...

Desfruta dos días de vacacións e recarga as pilas porque este ano me parece que nos vai facer falla. A ti non hai quen te pare!!!! O ano pasado a Oporto, agora a Praga, mañá que vai ser a Sumatra???. bicos nena e ponte boa da gripe.

 
At 12:15 da tarde, Blogger Os_Alumnos said...

Pue yo me voy ir pa cama! después del cachondeo de examen de empresas estoy en completo trance. espero k hayáis aprendido la lección...
Xela, sae un pouco do teu cuarto, k non se che nuble o día como aos Hombres G!

 
At 10:30 da manhã, Blogger Noe said...

esa tarde inolvidable no sofa, gggg, nunca o pasei tan ben vendo unha pelicula tan extraña e sn ningun sentido, ggg!!!
xa ma esplicaras outra vez, bikos de nai

 

Enviar um comentário

<< Home