Abril e Revoluçao

"Pero yo no quiero la comodidad. Yo quiero a Dios, quiero la poesía, quiero el verdadero riesgo, quiero la libertad, quiero la bondad. Quiero el pecado."

24.9.06

as películas son demasiado fermosas, nas películas Audrey garda a colonia no buzón e bótaa antes de saír a rúa
na realidade cando saes de casa pola mañá moitas veces nin sequera levas os ollos abertos de todo
e o amor, as historias non son coma as películas, onte buscaban príncipes azuis, eu disimulaba e seguía a corrente, entendo o que lles pasa, só quero que a min non me pase
e acabeil saltando nun charco como perfecto remedio para todo o que non entendo, e para o que entendo e me molesta

4 Comments:

At 10:03 da tarde, Anonymous Anónimo said...

eu a colonia non, pero a partires d agora vou deixar bote d lentillas na tua house :) e ser un pouco audry comendo pasteis d chocolate co mellor diamante do mundo: CUÑARRITOOO

 
At 12:48 da tarde, Anonymous Anónimo said...

esta soñei que ía ao cine e botaban o trailer da "miña" película, alucinante. eu son das cre que a realidade supera á ficción.

 
At 1:21 da tarde, Blogger Caufield said...

xogan cada unha en superarse dependendo da ocasión!
;)
apertasgrandes
ai, tou caendo co sono!xD

 
At 1:45 da manhã, Anonymous Anónimo said...

Moon.....river........
wider than a mile..............

 

Enviar um comentário

<< Home