Abril e Revoluçao

"Pero yo no quiero la comodidad. Yo quiero a Dios, quiero la poesía, quiero el verdadero riesgo, quiero la libertad, quiero la bondad. Quiero el pecado."

17.9.06



Odio
Odio
Odio
as despedidas
porque ao final sempre conseguen case/ou facerme chorar
porque só reacciono facendo bromas estúpidas para disimular
esto non vai ser o mesmo
se puidera....gardaba unha copia vosa nalgún archivo para abrir cando vos bote de menos
que vai ser moito
seguro
porque sempre sabiades iluminar calquer momento no que fixera falta a risa

3 Comments:

At 9:48 da manhã, Blogger oko said...

a min tampouco me gustan as despedidas.
ademais, sempre marcha xente que estou empezando a descubrir, e non me dá tempo a aproveitar.
que pasará de aquí a un ano?

 
At 6:02 da tarde, Anonymous Anónimo said...

xA, EU Tamén odio as despedidas, son un asco. Pero sabes de sobra que esas persoas que marchan, se lembrarán de ti a diario, porque quen non o fai????

Ademais, van vir en canto poidan,para ir ao Avante, ou non?

Por certo, que é eso de que S. invitou a D.L., alias o'xirarei a un likor café.
Bikiños wapa e ata venres

 
At 4:32 da tarde, Anonymous Anónimo said...

Ao final vou ter que chorar. E non quería. A xente teima en despedirse. Pero o derradeiro día eu só direi deica logo, como todos os días. Até mañá. Porque doe demasiado dicir adeus. Porque non me gustan as despedidas. Ao final, vou ter que chorar. E non quería.

 

Enviar um comentário

<< Home