Abril e Revoluçao

"Pero yo no quiero la comodidad. Yo quiero a Dios, quiero la poesía, quiero el verdadero riesgo, quiero la libertad, quiero la bondad. Quiero el pecado."

16.8.06


noite surrealista sabadiana, aventuras, pasarse de sete a sete en Vigo, voltar no barco ás oito e media da mañá falando de monos e intentar durmir de pé ou non caer co sono (dependendo do momento)
iso si, mereceu a pena, risas, moitas, cantar Amistades Peligrosas, es por ti que hay océanooo e demais
para ver aos máis grandes, aínda cando van sen ganas e o público lles berra "vas MOOOIII BORRACHOoooooo Deixa de Beberr!!!"
Simplemente, GRANDES



só hai ganas de cantar: "te quiero y todo es hermosoooooooo"
si aterriza el Columbia en el tejado de tu casaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa




3 Comments:

At 1:14 da tarde, Anonymous Anónimo said...

ti non paras, eh? :) así me gusta

 
At 2:59 da tarde, Anonymous Anónimo said...

Babu!!!! Moitísimas grazas polos agasallos!! "Aunque a mí me gustaría más otras cosas...." Fíxome mogollón de ilusión, así que a ver se volves axiña que xa me tardan os seguintes... ;)

 
At 7:40 da tarde, Blogger Kina said...

Jei jei jei!!!Eu participei da troulaaaa... xD

Non nos perdamossss os grandes concertazosss dixen eu... e alí estábamos chupando música-visceral á luz da lúa chea de polvo do camiño e do camiñante.

Porrompompón, os días así non se esquecen, aínda que non lembre casi nada da camiñata pos-concerto!!!

Estamos na memoria do Banco Santander, todo é cuestión de ir buscar as cintas das cámaras de seguridade e plin.

Grandeee amigasss

 

Enviar um comentário

<< Home