Abril e Revoluçao

"Pero yo no quiero la comodidad. Yo quiero a Dios, quiero la poesía, quiero el verdadero riesgo, quiero la libertad, quiero la bondad. Quiero el pecado."

21.9.06

aiai

somos números
díxitos nun ordenador
e apariencia arredor
só eso
ou como "as medias da túa talla, esa TAN GRANDE, só as hai desta marca austríaca"
retintín
"e claro, son máis caras!!!"
perdón, non sabía que aparte de que me estés marginando teño que pagar máis porque, claro, non hai medias TAAAN GRANDEEES baratas
na vida, oigan, me pasara algo así
e despois o problema é Cibeles
números e apariencia
apariencia e números
o núcleo da cuestión é: ¿só as austríacas usan a miña talla? ¿e logo toman moita cerveza ou?¿e a xente que vexo coma min pola rúa onde merca as medias?¿e as que teño eu na casaaa????
frase cruzando a rúa
"teste que acostumar a que no mundo hai máis xente así que da outra"
resposta
"non me dá a gana acostumbrarme"

5 Comments:

At 12:16 da manhã, Blogger mariademallou said...

e fas ben ;)

 
At 6:45 da manhã, Anonymous Anónimo said...

Seguro que a da tenda nunca bebeu cervexa e por iso está amargada. Pregúntalle cantas barritasenergéticasupervitaminadasquenoengordannadita comeu na súa vida eh eh eh PARA NAAAADA HOSTIA YA

 
At 11:53 da manhã, Blogger oko said...

ten razón o'xirarei. a saber cantos problemas de autoestima levou ás rapazas de cibeles a acabar secas coma paus. a apariencia dá a felicidade? vaite querer máis xente se usas unha talla 36? permitédeme que dubide

 
At 9:39 da tarde, Blogger Nébeda Piñeiro Barros said...

que bonito descubrimento achar o(s) teu(s) blog(s). :__

 
At 7:58 da tarde, Anonymous Anónimo said...

pois si, é triste. pero non temos porque aguantalo, iso si!!!

que lles dean!

 

Enviar um comentário

<< Home