Abril e Revoluçao

"Pero yo no quiero la comodidad. Yo quiero a Dios, quiero la poesía, quiero el verdadero riesgo, quiero la libertad, quiero la bondad. Quiero el pecado."

27.8.07

new york, new york

colilla dun puro de Broadway
herba de Central Park
ou, unha nova que se me ocurriu: algo do sitio no que estaba o mítico bar CGBG (onde comezaron Ramones, Patti Smith...)

que máis dá?
só quero que vaias, que o pases xenial, porque o mereces, que volvas cun sorriso enorme na cara, ganas de saír a rachar e contarmo todotodotodo a través dun litro de motxo ou un chupiño de likorcafé
nada máis, boa viaxe!

2 Comments:

At 7:33 da tarde, Blogger xorna said...

e non olvide a miña vogue!!!!!!!

 
At 11:13 da manhã, Anonymous Anónimo said...

dios mio, vouna botar moitísimo de menos!!! se ría egoísta querer que quedase porque tamén eu marchei. pero xa teño ganas de que volva e me conte como é llumalandia, e se poñen voz de ei piter arrasemos ese poblado, e se é bonita e se lle gustaron os chinonegros.si, vouna botar de menos!

 

Enviar um comentário

<< Home