Abril e Revoluçao

"Pero yo no quiero la comodidad. Yo quiero a Dios, quiero la poesía, quiero el verdadero riesgo, quiero la libertad, quiero la bondad. Quiero el pecado."

21.7.07

Té rojo con toque de ciruela y anís dice:
que raro tu de resaca


e a (xa) necesidade de extrañar e botar de menos e a (imposiblidade)
'por desgracia?
de non extrañar(te/vos) ata doer todo por dentro
odio (cada vez maior)(e acumulado) ao ordenador, teléfono, messenger, demaismecanismos
porque acercan pero non só de mentira
levanteime as 3 da tarde, teño un ollo hinchado e onte paseino REALMENTE ben
a pesar do ataque de alerxia (e en parte polo ataque de alerxia)
seguirei no sofá, vendo pelis ianquis da filla do presidente dos EEUU, o FLYmusic ou os 40 Latino
ou pode que (sorprendentemente) me levante, saque a manta e as gafas de sol, e me vaia pasear e fumar por aí adiante (o de fumar é innecesario ao mellor)
queda esperar, que veñan, que se marchen e seguir extrañando
e quedan moitos días de resaca

-continúa a conversación
-non nos despedimos (ou algo así)

Té rojo con toque de ciruela y anís dice:
pero podemos despedirnos mañana, voy a santaigo, tomare unas acñasa seguramente, si quieres te pego un toque


o seu contacto blablabla aparece coma non conectado
me parece que eu tamén
ou iso ou cun exceso de ironía

2 Comments:

At 3:43 da tarde, Blogger xorna said...

dios! eu tamén vin a peli de "mi cita con la hija del presidente"!! hahaha!

 
At 4:33 da tarde, Blogger Caufield said...

ai mima, estamos mal :D
que grande con frases tipo "con esos terroristas nunca se sabe amigos" e todos eses topicazos (incluído o bico final)
grandeeeee :D

 

Enviar um comentário

<< Home