Abril e Revoluçao

"Pero yo no quiero la comodidad. Yo quiero a Dios, quiero la poesía, quiero el verdadero riesgo, quiero la libertad, quiero la bondad. Quiero el pecado."

23.5.06

Supoño que gran parte dos problemas do Mundo veñen porque te pasas o día rodeada de xente, sempre da mesma xente
e descubres un día que non os coñeces en absoluto
o problema e se tampouco tes quen te coñeza de verdade
e vai achegándose o 21
e a miña única preocupación vén sendo que iso non pase
teño sorte :)
teño a quen mirar os ollos (gzs frl)
e notar que me coñecen...
e os traballo pasan a segundo plano
seguimos tendo as cancións, os momentos, as risas, O TELÉFONO!!!

2 Comments:

At 11:54 da tarde, Blogger Aultre Narai said...

"Supoño que gran parte dos problemas do Mundo veñen porque te pasas o día rodeada de xente, sempre da mesma xente
e descubres un día que non os coñeces en absoluto"

quedei sen aire, sen palabras, os ollos abertos, auga asomando ao abismo da miña cara. acabas de describir os últimos nove meses da miña vida. alégrome de que non sexa o teu caso!!! supoño que é o que me merezo. e doe

 
At 11:57 da tarde, Anonymous Anónimo said...

Non me gusta que me chames por teléfono (hostia!). jajajaja. Mellor que iso ao que se refire vostede non pase nunca!

 

Enviar um comentário

<< Home