Abril e Revoluçao

"Pero yo no quiero la comodidad. Yo quiero a Dios, quiero la poesía, quiero el verdadero riesgo, quiero la libertad, quiero la bondad. Quiero el pecado."

20.5.06

(sei que levo unha época agobiada, pero cando o pensei o outro día no bus case afogo):P
teño móbil (por fin), é bonitiño e ten un fondo de pantalla con mazás (tiven que esforzarme para non poñer cara de cuadro cando me di a chica "E non lle queres facer seguro?)
POR FAVOR!!!!!!!!!!
E...volve abrir o Calviño!Alegría, Alboroto!!!!!!!!!!!!!!!!!

4 Comments:

At 10:46 da tarde, Blogger oko said...

eu creo que isa volve a abrir só pra celebrar o teu cumpleanos... jo, que pouco queda :$

 
At 12:09 da tarde, Blogger Caufield said...

Eso sería, alomenos, BOnitoooooooooooooooooooo

 
At 1:22 da manhã, Blogger Aultre Narai said...

ei!!!! parabéns por adiantado!! jejeje :D jo, que merda, eu quería estar aí e verche soprar as velas... ah! creo que temos o mesmo móbil!! jejejej

unha aperta rompecostelas

 
At 5:16 da tarde, Anonymous Anónimo said...

Paso de celebrar o teu aniversario vale? E o teu móbil non mola nada jajaja FELICIDADES adiantadas. Este xoves, eu levo o licor de herbas :D.

 

Enviar um comentário

<< Home