Abril e Revoluçao

"Pero yo no quiero la comodidad. Yo quiero a Dios, quiero la poesía, quiero el verdadero riesgo, quiero la libertad, quiero la bondad. Quiero el pecado."

4.12.05




Surrealismo, pesadelos e tos
definitivamente o do xoves non foi o mellor que puiden facer
espera a reflexión
o tempo
e a procura da ilusión
E pode que deixara o anterior barco porque sinta que cada vez me acerco máis a terra e me alonxo do que sempre andaba a procurar

perdón por entristecela señorita Oko
Se recordara o que soñei...o que soñaba...

2 Comments:

At 3:39 da tarde, Blogger oko said...

Cando era nena tiña moitos soños repetidos. Soñaba algo durante unha semana enteira, pero entristecíame porque non os lembraba ao espertar. Agora, que me estou a facer mellor, de cando en cando soño cousas que, se ben non lembro pola mañá, sei que proceden da Oko nena.
Aínda teño esperanzas...

 
At 3:40 da tarde, Blogger oko said...

perdón, no canto de mellor quixen poñer maior. O certo é que iso de que son mellor é toda unha falacia!!!

 

Enviar um comentário

<< Home